TAR MIG SAKTA TILLBAKA

I lite mindre än ett halv år nu har jag inte kunnat träna ordentligt på grund av mina knän. De senaste månaderna har jag inte tränat brottning alls och jag saknar det så sjukt jävla mycket! I början av året innan skadan var jag hur vältränad som helst och det gick bra för mig på tävlingar, nu har jag tappat allt och medans mina motståndare blir bättre ligger jag hemma i soffan. Min kondis är hur dålig som helst och jag känner mig jätte svag, mina magmuskler som jag hade hunnit bygga upp i början av året är helt borta nu och jag känner mig inte alls nöjd över hur min mage ser ut nu!
 
Imorgon vid 10 far jag till en sjukgymnast och hoppas på det bästa, ska få lite övningar som ska stärka mina knän. Har också börjat träna magen och det som inte känns på knäna igen men det är inte alls samma känsla som att träna fullt ut. Vill bara kunna fa ut och springa utan att det känns som att något skjuter mig i knäna för varje steg jag tar, saknar känslan efter en riktigt bra träning så mycket att det inte går att beskriva! Det kommer att bli svårt men jag ska ta mig tillbaka och det kan jag lova ✨
 
 
 
 
 
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0